BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 23, 2009

私の休み (My Holiday)

こにんちわ!

おげんきですか。
(How are you)

それは私以来の長い時間最後のポストずっと私のブログである。
(It has been a long time since I last post my blog)

みなさんの休みはどおですか。たのしいですか。
(Did you all enjoy your holiday? Is it fun?)

私の休みはとても楽しいかったですよ。
(My holiday was fun)

私はビンツルへいきました。
(I went to Bintulu during my holiday)

私は単独で行った。
(I went there alone)

私の彼はそこに働いている。
(My boyfriend is working at there)

ビンツルはサラーワの部分です。
(Bintulu is part of Sarawak)

私達は野性生物公園に行った.
(We went to Wildlife Park)

楽しいかったです、でも天気はとても暑いでした。
(It was fun but the weather was extremely hot)

私達は猿を見たも。
(We saw a lot of monkeys too)

私はビンツルで五日を過ごした。
(I spent 5 days at Bintulu)

私は姉とKuala Lumpurへいった。
(I went to Kuala Lumpur with my sister)

私達はKuala Lumpurで四日を過ごした。
(We spent 4 days at there)

かいものをしていました。
(We went for shopping)

Sunway Lagoonもいった。
(We went to Sunway Lagoon too)

旅行は楽しみだった。
(The trip was fun)

1 comments:

~@#RoXaS#@~ said...

very sad lo.
u gt boy fren liao.
i had no chance liao.
haha..
jz kidding la.
i don like KL
coz too busy life.
but like water sport
such as sunway lagoon.
haha...
long time din go sunway lagoon liao lo.
last time went dere is form 1 if not remember wrong.
but sumtimes go sunway but sunway carnival.
coz near my hz n go dere for movie.
cinema dere quite gd.
gt chance go dere hav a try la